نهادينه شدن فرهنگ برند، مهم‌ترين خروجي همايش برند در گردشگري

«محمدرضا جباري» با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ميراث‏آريا(chtn) اظهار داشت: مقدمات برگزاري نخستين سمينار و همايش برند در گردشگري 3 سال به طول انجاميد و امروز اين سمينار به ايجاد برند ملي گردشگري مي‏انديشد.

وي با اشاره به لزوم همکاري‏هاي دولت در ايجاد برند ملي گردشگري افزود: اگرچه برگزاري دو سمينار و همايش برند در گردشگري با همت بخش خصوصي صورت گرفته است ولي ضرورت دارد دولت نيز در رابطه با تدوين قوانين تسهيل‏کننده و بازاريابي کلان بخش خصوصي را حمايت کند.

دبير سمينار و جشنواره برند در گردشگري، نيز با تاکيد بر فعاليت‏هاي توام آکادميک و اجرايي در برگزاري اين سمينار اظهار داشت: به دنبال اخذ مجوز برگزاري سمينار و همايش برند، برندسازي در گردشگري10 کشور موفق گردشگري دنيا مورد مطالعه قرار گرفت به خصوص کشورهاي مسلمان و با فرهنگي نزديک به فرهنگ کشور ما و کتابي با عنوان «تبليغات شگفت‏انگيز» منتشر شد.

«فرزاد مقدم» تشکيل «کميته ملي برند گردشگري» را از ديگر اقدامات برگزارکنندگان سمينار برند در گردشگري خواند و بيان کرد: اين کميته 2 سال است تشکيل شده در حالي که کميته ملي برند ايران به تازگي شکل گرفته و نوپا است.

وي اظهار اميدواري کرد چالش‏هاي مطرح شده در حوزه برند گردشگري و راه‏حل‏هاي ارائه شده براي آن‌ها مورد استفاده فعالان اين صنعت قرار گيرد.
/120

انتهای پیام/

کد خبر 1390090964